سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش نشر آن است . [امام علی علیه السلام]

دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی درین

بیمارستان دامپزشکی درین بعنوان اولین مرکز بیمارستانی شبانه روزی در شرق تهران در بهار سال 1395 پس از 5 سال فعالیت تحت نام کلینیک دامپرشکی درین در همین منطقه و جذب بیش از هزاران مراجعه کننده از موفقترین کلینیک ها ی دامپزشکی در ارائه خدمات بوده و در پی استقبال همشهریان گرامی به منظور پاسخگوئی به نیاز و در راستای توسعه مراکز درمانی حیوانات خانگی بیمارستان دامپزشکی درین در فضای و سیع درمحیطی زیبا و منحصر بفرد با طراحی خاص و تجهیزات مخصوص همگام با استانداردهای روز جهان با بهترین و پیشرفته ترین دستگاهها و امکانات حرفه ای توسط هیئت رئیسه بیمارستان ؛ آقایان دکتر علی حسینیان و دکتر حسین ایرانی نژاد طی اخذ مجوز رسمی از اداره کل سازمان دامپزشکی استان تهران تاسیس و افتتاح گردید . از جمله اهداف مهم ناسیس بیمارستان توسعه و رشد سلامت و درمان حیوانات خانگی با استفاده از نیروهای متخصص و جدید ترین تکنولوزی روز دنیا میباشد . 

بیمارستان دامپرشکی درین به یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه آمده و یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان کمک و درمان حیوانات حمایتی میباشد.

 

هتل پانسیون حیوانات خانگی درین

  ، خدمتی دیگر  از درین گروپ

با  کادر متخصص و تجربه ای چندین ساله در خصوص نگهداری حیوانات خانگی

آماده نگهداری و پذیرش حیوانات شما بصورت موقت ،  پانسیونی ، در محیطی کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشکان متخصص همراه با جیره غذائی استاندارد و کامل شامل غذای خشک و غذای خانگی  همچنین با امکان  ارسال عکس و فیلم بصورت 24 ساعته از طریق فضای مجازی برای شما ، همراه با امکانات  خدمات آرایشی و پیرایشی اصلاح و شستشو  کوتاه کردن مو  و ناخن و بال و انجام معاینات دامپزشکی همچنین امکانات آموزشی و تربیتی  حیوانات  توسط مربی  حرفه ای با مدرک مربیگری حیوانات  و فروشگاه  و پت شاپ لوازم حیوانات خانگی  با انواع اسباب‌بازی‌‌، لباس، کفش و غذاهای مخصوص در خدمت شما سروران گرامی هستیم

خدمات جفت یابی و جفت گیری از دیگر سرویسهای هتل پانسیون حیوانات خانگی درین میباشد که  توسط دامپزشک با تجربه  بر روند تولید مثل حیوانات و با  یافتن جفتی سالم و هم نژاد نظارت میگردد

لطفا جهت رزرو جا در ایام تعطیل حدالامکان یک هفته و در ایام معمول سال یک روز قبل نسبت به رزرو جا با هتل پانسیون دامپزشکی درین تماس بگیرید

بزرگراه رسالت شرق چهارراه سر سبز بین آیت و مدائن پلاک 584 ساختمان درین

اطلاعات سایت و لینک بیمارستان :

سایت بیمارستان :   www.dorrinpethospital.com

لطفا از سایت www.dorrinpethospital.com دیدن فرمائیدو وارد قسمتها وبخشها شوید

هتل پانسیون حیوانات درین درفضای مجزا از بیمارستان در نظر گرفته شده و فضای بسیار مناسب برای نگهداری انواع سگها مطابق استانداردهای روز دنیا همراه با فضای بازی تدارک دیده شده است.

 


  
  

مراقب باشید با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه مقطع دکتری شوکه نشوید .

تحصیل در فرانسه

تحصیل در این مقطع مانند بقیه مقاطع در کشور فرانسه کاملاً رایگان بوده است و با توجه به کیفیت آموزشی بالا فارغ التحصیل این مقطع برای پیدا کردن کار هیچگونه مشکلی نخواهند داشت و ضمن اینکه می توانند برای ادامه تحصیل در دوره های پست داک اقدام نمایند. در این قسمت به صورت تفصیلی به تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری می پردازیم .

دوره دکتری در کشور فرانسه معادل کار حساب می شود و با توجه به این مورد به همه ی دانشجویان این دوره باتوجه به قانون کار کشور فرانسه حداقل ماهی 1400 یورو پرداخت می شود که این مبغ با توجه به نوع پروژه تا 2800 یورو قابل افزایش هست.

دقت داشته باشید همانطور که بیان شد باتوجه به اینکه این دوره کار حساب می شود، دانشجویان بعد از پایان تحصیل در این دوره می توانند درخواست دریافت پاسپورت فرانسه را داشته باشند و آن را دریافت نمایند.

نکته بسیار مهم این است که موسسه حقوقی سفیران ایرانیان از برترین دانشگاه های فرانسه برای شما عزیزان پذیرش و بورسیه خواهد گرفت . دانشگاه هایی که رنکینگ جهانی آنها اغلب زیر 100 می باشد .

همانطور که می دانید مراحل اخذ پاسپورت کشور های شینگن اغلب به این صورت است که فرد ابتدا اقامت موقت یک/ دو ساله اخذ می کند ، بعد از چند سال این اقامت در صورت مهیا بودن شرایط دیگری به اقامت دایم تبدیل می شود و پس از آن نیز با گذشت دو سال از تاریخ تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم ، فرد میتواند تقاضای پاسپورت دهد . دریافت پاسپورت کشورها به معنای شهروند آن کشور شدن و بهره مندی از تمامی امکانات عمومی می باشد .

زبان تحصیل در فرانسه

شما با تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری قادر خواهید بود به راحتی بعد از اتمام سال دوم خود تقاضای پاسپورت دهید . و این امر بسیار بسیار با ارزش است .

توجه فرمایید برای تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی / فرانسوی  ندارید و شما عزیزان تنها باید قادر به استفاده از 4 مهارت زبان انگلیسی باشید . 

دانشگاه های فرانسه با داشتن اساتید طراز اول و همچین فضای دانشگاهی مناسب از همه ی لحاظ برای مثال فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی در سطح اول مراکز دانشگاهی جهان قرار دارد و به همین علت مقصد بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا می باشد. محیط دانشگاه و تمامی مطالب دوره انگلیسی می باشد و با توجه به تعداد زیاد دانشجو در سطح شهر می توان گفت که محیط شهر نیز کاملاً اینترنشنال بوده و شما بدون نیاز به دانستن زبان فرانسه می توانید تمامی کارهای مورد نظرتون را انجام دهید.

طول دوره ی دکتری در فرانسه 3 سال می باشد که می توان این را نیز از مزایای آن دانست که برخلاف اکثر کشورها طول دوره یکسال کمتر است، و دانشجویان با داشتن مدرک مستر(کارشناسی ارشد) می توانند به طور مستقیم وارد این دوره ها بشوند ولی از آنجا که دانشجویان دکتری توسط اساتید انتخاب می شوند اساتید ترجیح می دهند که دانشجوی دکتری خود را از بین دانشجویان دوره مستر خود انتخاب کنند که به همین علت امکان اخذ پذیرش برای این دوره با داشتن مدرک ارشد در خارج از فرانسه خیلی مشکل است این در حالی است که با گذراندن یک دوره ی مستر 2 و یا پست مستر که یک دوره ی یکساله می باشد و 3000 یورو فاند به دانشجویان در این دوره تعلق می گیرد در یکی از دانشگاه های کشور فرانسه به راحتی می توانند دوره دکتری در فرانسه خود را شروع کنند .

در قسمت های بعدی مزایای تحصیل در فرانسه ، تحصیل رایگان در فرانسه ، تحصیل در مقطع ارشد در فرانسه ، تحصیل در مقطع کارشناسی در فرانسه ، تحصیل رایگان در اروپا ، چرا تحصیل در فرانسه و شرایط تحصیل در فرانسه به شما عزیزان ارائه خواهد گردید .


  
  

یک جِن با اسمی عجیب و غریب روی پوستر یک نمایش


 

  • یک جِن با اسمی عجیب و غریب روی پوستر یک نمایش
    به گزارش مجله فرهنگ و هنر صلح

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «اخککندو» که در مورد جِنی به همین نام است به کارگردانى هادى عامل پس از عید فطر در تالار قشقایى مجموعه تئاترشهر روى صحنه مى‌رود. طراحى پوستر این نمایش را وحید میثاقى بر عهده داشته است.

    این گرافیست جوان در این خصوص گفت: «من سال 91 طراحى پوستر تئاتر را با هادى عامل با نمایش «حساب پرداخت نمیشه» شروع کردم. هادى جزو معدود کارگردانانى است که در طراحى دست مرا باز مى‌گذارد و فضایى ایجاد می‌کند که طراح راحت کار کند.»

    او در ادامه در مورد نمایش «اخککندو» افزود: «کاراکتر اخککندو و تسلط  فضای نمایش‌های روحوضى بر این اثر براى من بسیار جذاب است. در ابتداى کار با این شکل و شمایل از تیپ‌سازى آشنا نبودم اما با همراهى هادى عامل همه چیز برایم ملموس شد. ما روى بخش ناشناخته این نمایش دست گذاشتیم و فضاى خرافه‌گونه این اثر مضمون اصلى طراحى پوستر شد.»

    میثاقى ادامه داد: «رسالت پوستر در مرحله اول جذب کردن مخاطب است البته نه به هر قیمت. طراح باید اثر هنرى را از زاویه  دیگری بیان کند یعنی اگر نمایشى کمدى است نباید از اصل اثر هنرى فاصله بگیریم و به وسیله تبلیغات به حاشیه برویم بلکه باید بُعد دیگرى از کار را مورد توجه قرار دهیم؛ مثلا من در «اخککندو» که بخش عمده آن کمدى است، تاکید را بر ناشناخته‌ها گذاشته‌ام.»

    بازیگران این نمایش عبارتند از حمید رحیمی، شهرام مسعودی، محمدرضا ایمانیان، مریم سالمی، لبخند بدیعی،  فاطمه عباسی، مرضیه موسوی، میثم یوسفی و امیر اورعی.

    از دیگر عوامل می‌توان به سهیلا باجلان (طراحى و ساخت عروسک)، تهمورث امیری، آرش عزیزی و هادی عامل (موسیقى)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه قاسم‌پور (طراح لباس)، فرشته قاسم‌پور (دستیار کارگردان و گرافیست اقلام تبلیغاتى)، سارا حدادی (مشاور رسانه‌اى-مکث)، محمدرضا ایمانیان (مدیر تبلیغات -مکث)، امیر خدامى و محمدرضا کریمى (عکاسان)، هدى اسامى (مدیر صحنه)، فاطمه عباسى (منشى صحنه) و ماهان شهیدى‌زاده (مدیر اجرا) و على رضایی (دستیار صحنه) اشاره کرد.

    نمایش «اخککندو» با پایان ماه رمضان از 6 تیر در تالار قشقایى مجموعه تئاترشهر به نویسندگى سیدمحمد مساوات و کارگردانى هادى عامل روى صحنه خواهد رفت.

    57242

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار صلح

    قوانین خبریار صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار صلح


  

خبرگزاری بین المللی صلح ایران

خبرگزاری صلح ایران

خبرگزاری بین المللی صلح ایران Iranian Peace News Agency? یا به اختصار ( ipnanews ?) تنها خبرگزاری رسمی صلح در ایران از مجموعه بزرگ صلح و دوستی در ایران می باشد.

خبرگزاری بین المللی صلح در تاریخ اول مهرماه فعالیت عمومی آزمایشی خود را آغاز نمود و در تاریخ چهارم آبان ماه 1394 فعالیت عمومی رسمی خود را با هدف انتشار اخبار و تحلیل رویدادهای داخلی و بین المللی با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی و همچنین ترویج و تثبیت فرهنگ صلح و دوستی و مدارا اعلام نمود. خبرگزاری بین المللی صلح با هدف تبیین ، ترویج , تثبیت روحیه صلح و دوستی و مدارا مطابق با دین مبین اسلام و سیره عملی حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصمومین (س) با منشی فراجناحی ، فرادینی ، فراقومیتی ، فرا نژادی ، بدون هرگونه تبعیض جنسیتی ، قومی و قبیله ای و تنها براساس اصول انسانی که توسط پرودگار متعال در نهاد و سرشت تمامی انسان ها ودیعه نهاده شده با نگاه بین المللی ، توسط مهندس سید مهدی حسینی و سرکار خانم مهندس احمدی بنیان و راه اندازی گردید.

 

علت راه اندازی 

علت راه اندازی این مجموعه خبرگزاری ، فقدان حضور یک مجموعه مستقل خبری در موضوع حساس و مهم صلح و دوستی در منطقه و جهان است. بنیانگذاران خبرگزاری بین المللی صلح با اشراف به سختی ها و ملامت های مختلف پا به این عرصه نهاده اند و می دانند که :


گویند که سنگ ، لعل شود در مقام صبر آری شود ولیک به خون جگر شود  

ویژگی های خبرگزاری صلح

  1. خبرگزاری بین المللی صلح ایران با 3 زبان فارسی - انگلیسی - عربی راه اندازی شده است.
  2. چشم انداز خبرگزاری بین المللی صلح ارتقا وب سایت به 6 زبان و افزودن زبان های ترکی - اردو - کوردی می باشد.
  3. در مرامنامه خبرگزاری بین المللی صلح تاکید شده است که هدف خبرگزاری انعکاس اخبار به صورت دقیق و اطمینان از صحت اخبار با تایید حداقل دو مرجع معتبر خبری می باشد. بنابراین خبرگزاری صلح ، دقت عمل را فدای سرعت عمل نخواهد کرد.
  4. توانایی بستر آی تی و خدمات برنامه نویسی در مجموعه تدبیر ، خبرگزاری را به شکلی کاملا منعطف و بدون نیاز به هر خدمات دهنده دیگر و شرکت های برنامه نویسی و هاستینگ و ... نموده است. بخش آی تی مجموعه به صورت شبانه روزی در حال انجام وظایف مربوطه می باشند و تغییرات درخواستی و مصوب شورای عالی سیاستگذاری را در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا در می آورند.
  5. گروه مدیریت و پرسنل توانمند از ویژگی های دیگر خبرگزاری صلح می باشد. خبرگزاری صلح یک فرد یا یک مجموعه قائم به فرد نبوده و مدیران و تمامی پرسنل در حیات و تحرک و پویایی آن نقش فعال دارند.

 

همکاری با خبرگزاری بین المللی صلح

با همت تیم فنی و برنامه نویسی ، این امکان برای تمام علاقمندان به حوزه خبر و خبرنگاری وجود دارد تا در صورت تمایل از بخش خبرنگار مهمان ( خبریار ) بتوانند اخبار و گزارشات و مقالات خود را با رعایت حقوق نشر و ذکر نام نویسنده ( در صورت تمایل ) ارسال نمایند. شورای سردبیری پس از بررسی اقدام به انتشار اخبار می نماید که البته گاهی نیاز به جرح و تعدیل بخشی از مطالب ارسالی می باشد تا امکان انتشار فراهم گردد.


  

پلیس مشهد در جستجوی مرد اسید پاش


 

  • پلیس مشهد در جستجوی مرد اسید پاش
    به گزارش مجله اجتماعی صلح

    اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
    پلیس مشهد تحقیق در باره موتور سوار اسید پاش را آغاز کرد

    سردار بهمن امیری مقدم در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: در یک حادثه اسید پاشی یک موتورسوار به راننده خودروی پراید نزدیک و با پاشیدن مقداری مایع اسیدی روی وی از محل متواری شد.

    وی به انتقال این مصدوم مرد به یکی از مراکز درمانی اشاره و بیان کرد: با گزارش موضوع به پلیس ماموران کلانتری کاظم آباد و تیمهایی از پلیس آگاهی با دستورات تخصصی قضایی وارد عمل شده و تحقیقات گسترده در این خصوص ادامه دارد.

    بازنشر مطالب و اخبار گروه خبری

    پایگاه تحلیلی خبری صلح

    اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح برای ما ارسال نمایید.

    خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح

    قوانین خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح

    1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
    2. شما می توانید از بخش خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
    3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
    4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
    5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
    6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
    7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
    8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

    گروه وبگردی و خبریار پایگاه تحلیلی خبری صلح